SEO Copywriting: Mají pro vás SEO PR články význam?

SEO Copywriting: Mají pro vás SEO PR články význam?

Share Button

Že nevíte, co jsou to SEO PR články?

Určitě jste je již někde viděli.

Poznáte je na první pohled, protože

  • se vám špatně čtou
  • mají příliš vysokou hustotu klíčových slov
  • obsahují vysoký počet odkazů
  • téma článku moc nesouvisí s tématem webu

Co vám tyto SEO PR články přinesou?

Pokud je PR článek umístěn na málo navštěvovaném webu, který s tématem vašeho webu moc nesouvisí, získáte akorát tak pár zpětných odkazů. Ty ale kvůli nerelevantnosti nebudou mít příliš velký význam.

Aby měly znatelný účinek, museli byste si takových článků nechat vytvořit a zveřejnit opravdu hodně.

Na druhou stranu, takový článek je levný. SEO copywriter jich vychrlí třeba i několik za hodinu, takže jeden SEO PR článek vás může vyjít na stovku či dvě. Žádná velká cena, takže větší množství často není problém.

Budou však tyto SEO PR články mít vámi očekávaný efekt? Přivedou vám nové, platící zákazníky?

Nové odkazy vás mohou posunout ve výsledcích vyhledávání o kousek výše, ale to vám ještě nezaručí větší tržby.

Raději investujte do kvalitního PR článku

Je lepší si zaplatit kvalitní PR článek na navštěvovaném webu z vašeho oboru, který opravdu čtenáře zaujme. Skutečný PR článek k vám přivede nové lidi, kteří mají o váš produkt aktivní zájem a koupí si ho u vás.

Ano, takový PR článek nepořídíte za stovku za normostranu. Pravděpodobně vás bude stát mnohem víc. Nejspíš budete muset také zaplatit za uveřejnění.

Kvalitní PR článek je investice, která se vám rychle vrátí. Na rozdíl od pochybného „linkbuildingu“ pomocí SEO PR článků.

Co vy a PR články? Využíváte SEO PR články? Jaké s nimi máte zkušenosti? Podělte se s ostatními a napište komentář.

Share Button

Odebírejte články e-mailem

Zadejte váš e-mail a jakmile vydám nový článek o copywritingu či obsahovém marketingu, obratem přistane ve vaší e-mailové schránce.

Comments

  1. Dobrý den, s tímto textem naprosto souhlasím. Ačkoliv jsem vystudovaný stavební inženýr, často zjišťuji, že nestačí být jen dobrý specialista, ale když o sobě nedáte vědět, tak vás nenajdou. Dát o sobě dobře vědět, ale neznamená udělat si internetové stránky a doufat, že nás někdo najde, ale je třeba si tvořit své PR a psát tiskové zprávy. Díky těmto poznatkům a zkušenostem z praxe při vyučování ve firmách jsem nakonec vytvořil oborový internetový portál http://www.lopin.cz, který by měl pomoci firmám s marketingem a PR. Věřte či ne, tak stavebnictví je marketingem nedotčené.

    • Martin Šauer says:

      Já vám to věřím Miroslave 🙂 A jsem si jist, že stavebnictví v tom není samo.

      Jak říkáte, je potřeba neustále pracovat na svém marketingu. I v dobách, kdy je zakázek dostatek. Přeji hodně úspěchů s vaším portálem.

  2. Nelze než souhlasit. Článek na navštěvovaném oborovém webu je super. Problém však většinou bývá v tom, že klient radši zaplatí několik SEO PR článků za pár stovek, které ho třebas o pár pozic posunou, než aby měl chuť investovat několik tisíc do napsání a publikování kvalitního článku na relevantním webu.

    • Martin Šauer says:

      Bohužel je to tak Zdeňku. Přeci jen zaplatit pár stovek a odškrtnout si úkol „PR články“ je mnohem jednodušší, než investovat peníze a času do tvorby kvalitního článku.

      Osvěta je nutná 🙂

Speak Your Mind

*