Copywriting linky na víkend

Copywriting linky na víkend

Share Button

Jako každý pátek jsem pro vás opět vybral 5 článků, které by vám rozhodně neměly uniknout.

Dnes je výběr unikátní. Dostaly se do něj totiž dokonce 3 české články!

Primitivní, leč účinné: dopis

Jak často píšete delší texty rukou na normální papír? Asi ne moc často, že. A co takhle dopis? Kdy jste naposledy rukou napsali úhledný dopis a odeslali ho klasickou poštou?

Přitom dopis působí mnohem osobněji než email. Dopis neposíláte každému. Dopis napíšete jenom lidem, na kterým vám opravdu záleží, protože napsat dopis úhledně dá docela dost práce.

Zkuste udělat svým blízkým či klientům radost a osobně jim napište rukou dopis. Jejich reakce vás třeba mile překvapí.

Psaní textů pro web aplikace

Výborný článek o tom, jak psát mikro-texty pro webové aplikace. Protože je ve webových aplikacích poměrně málo místa na texty, je potřeba je udržet krátké a jasné.

Znáte svou konkurenční výhodu?

Čím vynikáte nad svojí konkurencí? Proč by měli zákazníci zvolit právě vás? Odlišujete se od ostatních, nebo zapadáte do hlubin šedého průměru? V tomto článku se dozvíte několik užitečných tipů, jak poznat či vytvořit vlastní konkurenční výhodu.

Above the Fold: How to Take Advantage of Impatient Traffic

Co vidí vaši návštěvníci, když poprvé vkročí na váš web? Nad ohybem by mělo být umístěno to nejdůležitější. To, co by neměl žádný návštěvník přehlédnout.

Jak je na tom váš web? Máte nad ohybem zbytečnosti, které by se daly klidně umístit níže? Tento článek vám pomůže lépe využít část webu nad ohybem.

Seven Ways Your Website Makes Baby Jesus Cry

Sedm důvodů, proč váš web přivádí Ježíška k slzám aneb 7 tipů, jak můžete vylepšit svůj web tak, aby si na něj lidé se smíchem neukazovali.

To je pro dnešek vše. A pokud jste tak ještě neučinili, followujte mě na twitteru 😉

www.twitter.com/slovotepec

Share Button

Odebírejte články e-mailem

Zadejte váš e-mail a jakmile vydám nový článek o copywritingu či obsahovém marketingu, obratem přistane ve vaší e-mailové schránce.

Speak Your Mind

*