Knihovna copywritera – Skvělé služby

Knihovna copywritera – Skvělé služby

Skvělé služby

Faktem je, že má nabídka služeb tady na webu by mohla vypadat lákavěji, promyšleněji…

No prostě lépe.

Nedávno jsem se tedy konečně pustil do inovace svých služeb.

A hned druhý den jsem na twitteru objevil zmínku o nové knize Skvělé služby.

Kniha Skvělé služby si dává za úkol naučit čtenáře, jak poskytovat svým zákazníkům opravdu dobré služby, které zákazníky nadchnou.

Autoři návrhu a zlepšování služeb říkají design služeb.

Po krátkém boji se svým vnitřním skrblíkem jsem si tuto zhruba 150stránkovou knihu objednal a těšil se, že v ní snad objevím něco, co mi pomůže mé služby dát do pucu.

[Read more…]

Písemná doporučení si nejsou rovna!

Písemná doporučení si nejsou rovna!

Taky sbíráte písemná doporučení (testimonialy) od spokojených zákazníků?

Pokud ne, začněte.

Lepší pozdě než nikdy.

Písemná doporučení jsou totiž marketingový poklad, který vám pomůže získat zákazníky nové.

Já sbírám písemná doporučení u své prezentace v katalogu nezávislých profesionálů navolnenoze.cz, který provozuje Robert Vlach.

[Read more…]